Everest, De Jonge Yeti
Als de ondeugende vrienden Yi (Chloe Bennet), Jin en Peng een jonge Yeti op hun dak ontdekken besluiten ze hem Everest te noemen. Vervolgens gaan ze op een epische speurtocht om dit magische wezen te herenigen met zijn familie op het hoogste punt van de aarde. Maar om Everest weer thuis te krijgen moeten de vrienden er wel in slagen om zoöloge Dr. Zara en zakenman Burnish die koste wat kost een Yeti wil vangen, telkens een stap voor te blijven.