Everybody's Talking About Jamie
Ondanks alle obstakels vindt de 16-jarige Jamie de moed om op een ongelooflijke manier zijn onconventionele droom te volgen, in dit inspirerende waargebeurde verhaal dat werd omgevormd tot een muzikale sensatie.