Fijne Valentijnsdag, Charlie Brown
De wereld kleurt een beetje roze als een geïnspireerde Snoopy Valentijnsgedichten schrijft. Charlie Brown probeert indruk te maken op het meisje met de rode haren. Sally en Lucy hopen op een Valentijnskaart van hun eigen Valentijn. Peppermint Patty vraagt 'Chuck' ten dans.