Fogo
De aftakeling van een kleine gemeenschap op Fogo, een offshore eiland van Newfoundland en Labrador, Canada, forceert de inwoners om het eiland te verlaten. Ondanks de vervloekte toekomst beslissen sommige inwoners om te blijven, terwijl ze herinneringen ophalen en rouwen om het verleden.