Frank Sinatra and Bing Crosby - Happy Holiday With Frank and Bing
Fijne feestdagen met Bing en Frank is een tijdloze vakantiefavoriet met de twee legendes die het feestelijke Victoriaanse Engeland bezoeken en terugkeren naar de jaren 50 om het te vieren in ware Sinatra-stijl.