From Paris with Love
James Reese (Jonathan Rhys Meyers) heeft een leuk baantje bij de Amerikaanse ambassade in Parijs en droomt over het grote werk voor de CIA. Zijn wens lijkt uit te komen als hij aan een Amerikaanse CIA-collega wordt gekoppeld, die naar Parijs komt om een terreurgroep op te rollen. James ontdekt al snel dat special agent Charlie Wax (John Travolta) een onberekenbaar, grofgebekt, triggerhappy en ongeleid projectiel is, die hem vooral als chauffeur ziet. Wax neemt James mee op een explosieve trip door de buitenwijken van Parijs, die de jongen doet snakken naar zijn oude kantoorbaantje.