Gala in Berlijn 2004: Orff - Carmina Burana
Het Nieuwe Jaar wordt ingeluid door één van de beste orkesten ter wereld: in dit Gala, opgenomen in 2004 in Berlijn, speelt de grootse Berliner Philharmoniker Carl Orff’s bekende werk ‘Carmina Burana’ onder leiding van Sir Simon Rattle. Ook op het programma: Beethovens ‘Leonore Overture Nr. 3’. ‘Carmina Burana’ is een dramatisch meesterwerk, dat één van de meest uitgevoerde twintigste eeuwse co...