Gary Numan - Live at the Enmore Theatre
Tijdens dit spectaculaire concert dat we in Sydney hebben gefilmd, speelt hij zijn hele album The Pleasure Principle uit 1979, en het is verbazingwekkend om te onthouden dat het werd opgenomen zonder enige gitaar. Tegenwoordig worden diezelfde nummers met een felle vastberadenheid afgeleverd, en het is gemakkelijk in te zien hoe de pure symfonische kracht van die vroege akkoorden de basis legt ...