Gene Krupa: Legends in Concert
Gene Krupa, een Amerikaanse jazz- en bigband-drummer en componist, stond bekend om zijn zeer energieke en flamboyante stijl. In deze uitvoering zijn veel van zijn bekende opnames te zien met enkele van de grootste orkesten van die tijd.