Geniş Aile Komşu Kızı
Geniş Aile Komşu Kızı gaat over de avonturen van Cevahir. Het lukt Cevahir en zijn vriend Ulvi niet hun levens op orde te krijgen. Dan openen ze samen een autowasstraat. Ze proberen uit de problemen te blijven. Op een dag komen zij Zeynep tegen. Zij is de ex-vriendin van Cevahir, waar hij nog steeds verliefd op is.