Gilbert Bécaud - Olympia: Spectacle Rouge
Becaud was een Franse zanger, componist en acteur, bekend als 'Monsieur 100.000 Volts' vanwege zijn energieke optredens. Zijn bekendste hits zijn 'Nathalie' en 'Et Maintenant', een release uit 1961 die een Engelstalige hit werd als 'What Now My Love'.