Girls! Girls! Girls!
Visser en gids Ross Carpenter (Elvis Presley) heeft twee passies: de zee en Girls! Girls! Girls! De charismatische Ross werkt ’s avonds als zanger in een hotel en droomt dat hij ooit een eigen boot zal hebben. Op het podium raakt iedereen in de ban van zijn stem en gaat menig vrouwenhart sneller kloppen. Hij is in tweestrijd tussen een bijdehante nachtclubster (Stella Stevens) en een charmante verschijning uit de grote uitgaanswereld die zich als een alledaags meisje uit de arbeidersklasse voordoet (Laurel Goodwin). De keuze is aan hem.