God Forbid: The Scandal That Brought Down a Dynasty
Een poolboy uit Miami raakt verstrikt in een zeven jaar durende affaire met een charmante oudere vrouw en haar echtgenoot, de evangelische voorman van Trump, Jerry Falwell Jr. Hij raakt steeds meer verstrikt in het schijnbaar perfecte leven van de Falwells.