Godzilla vs Mechagodzilla II
Dit spectaculaire avontuur met gigantische special effects en een spannend verhaal inspireert niet alleen de trouwe Godzilla fans. Al meer dan 50 jaar fascineert het monster kijkers over de hele wereld en is hij uitgegroeid tot een absoluut cultfiguur! Het high-tech, nucleair aangedreven en zwaar bepantserde monster Mechagodzilla zal door de Japanners gebruikt worden als nieuwe ultieme wapen tegen Godzilla. Maar als een onderzoeksteam op een nucleair besmet eiland een enorm ei ontdekt, blijkt dit een afstammeling van Godzilla te zijn. Mechagodzilla zal moeten worden voorbereid op zijn eerste grote gevecht. Echter zal dit niet zonder slag om stoor gaan aangezien zowel de pterodactyl Rodan, die het ei heeft bewaakt, en Godzilla zelf er alles aan zullen doen op baby Godzilla te beschermen! Dankzij het onderzoek op het kleine baby monster hebben onderzoekers wel de zwakke plek van Godzilla kunnen ontdekken om hem voor eens en altijd te verslaan. Maar is het echt zo simpel?