Grace Potter and the Nocturnals - Live at the Fillmore, San Francisco
Dit live optreden haalt het beste uit de Rock-outfit uit Vermont, geleid door multi-instrumentalist Grace Potter. De band mixt funky blues, soul en rock, beïnvloed door bands uit de jaren '60 en '70.