Grouplove - I'm With You
De concertdocumentaire 'I'm With You' volgt de band Grouplove terwijl ze een reeks shows spelen in NYC rond de release van hun nieuwe album. Door livemuziek te verweven met documentairescènes, volgt de film de geschiedenis van de band en verkent de unieke interpersoonlijke dynamiek die de groep zo speciaal maakt.