Gypsy
Deze musicalversie van het leven van stripper Gypsy Rose Lee vertelt het bitterzoete verhaal van een agressieve theatermoeder en de gevolgen van haar toewijding aan haar twee jonge dochters als ze zweert om van ieder van hen de ster te maken die zij nooit geworden is.