Happiest Season
De familie van je vriendin het eerst ontmoeten, kan lastig zijn. Een aanzoek willen doen op het jaarlijks kerstdiner – totdat je merkt dat ze niet eens weten dat ze lesbisch is – is nog lastiger. Als Abby (Kristen Stewart) ontdekt dat Harper (MacKenzie Davis) hun relatie geheim heeft gehouden voor haar familie, begint ze te twijfelen aan de vriendin die ze dacht te kennen. Happiest Season is...