Haute Cuisine
Hortense Laborie (Catherine Frot) is een gerenommeerde chef-kok uit de Campagne, die tot haar grote verbazing door de Franse president (Jean d’Ormesson) gevraagd wordt voortaan in het Parijse Élysée-paleis zijn maaltijden te bereiden. Ondanks de afgunst van het reeds aanwezige personeel, bevestigt Hortense al snel haar goede reputatie. Met haar authentieke gerechten weet ze de president voor haar te winnen, maar binnen de paleismuren liggen nog veel meer obstakels. HAUTE CUISINE is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van de privé-kok van president François Mitterand.