HOTEL TRANSSYLVANIË 4: OP ZIJN KOP
Wanneer de mysterieuze uitvinding van Van Helsing helemaal de mist ingaat, veranderen Drac en zijn maten in gewone mensen en wordt Johnny een monster! In hun nieuwe slecht passende lichamen moeten Drac en Johnny samen een oplossing zoeken. Met de hulp van Mavis en de Drac Pack, moeten ze snel een manier vinden om terug te keren naar zichzelf voor hun transformatie permanent wordt.