Iggy and The Stooges - Live at The Hordern Pavilion
Het is een old-school punkfeest compleet met podiuminvasies, crowdsurfen en een arsenaal aan punkhymnes; het is de show van Iggy And The Stooges in Sydney! Gewapend met nieuwe tracks van 'Ready To Die', maar ook 'No Fun', 'I Want To Be Your Dog' en 'Search and Destroy'.