Ike And Tina Turner - Legends in Concert - Live at the Big TNT Show
Deze video biedt je iets minder dan een uur aan live performance-opnames van het dynamische duo Ike en Tina Turner. Er is beeldmateriaal van: ABC entertainment presenteert 'Now Lets Go with Ike and Tina Turner'. Nummers zijn onder meer 'Shake', 'A Fool in Love' en 'It's Gonna Work Out Fine'; en de beruchte variétéshow - The Ed Sullivan Show.