Illumination
Krzysztof Zanussi’s baanbrekende film beschrijft een decennium in het leven van een jonge natuurkundestudent, wiens absoluut geloof in het primaat van rationaliteit en wetenschap overhoop wordt gehaald door tragedie en hartzeer.