In de familie Bras
In 2009 besloot Michel Bras, de met drie Michelin-sterren bekroonde Franse chef om zijn restaurant te overhandigen aan zijn zoon Sébastien. Deze documentaire een aangrijpend en vrolijk portret van een uitzonderlijke familie die al drie generaties lang verknocht is aan Haute Cuisine.