In the Lost Lands
Een koningin schakelt de krachtige heks Gray Alys in om een magisch vermogen te verkrijgen. Samen met de zwerver Boyce betreedt Alys de gevaarlijke Verloren Landen, waar ze tegen zowel mensen als demonen moeten strijden om hun opdracht te volbrengen.