INXS - Viña del Mar 2003
De Australische rockband INXS brengt hun aanstekelijke hits op het podium van het Viña del Mar festival in 2003. Frontman Jon Stevens maakt het publiek helemaal los met zijn aanstekelijke energie - doe mee met het plezier!