Jack Reacher: Never Go Back
Jack Reacher keert terug om zijn gewaagde stijl van gerechtigheid te brengen in het vervolg van Lee Child's bestseller. Als legermajoor Susan Turner wordt beschuldigd van verraad, ontdekt Reacher dat zij het doelwit is van een massale overheidssamenzwering. Met de hulp van Turner en een mysterieuze nieuwe bondgenoot riskeert Reacher alles om een machtige organisatie ten val te brengen die geen enkel middel schuwt om zijn geheimen te beschermen.