Jarhead 2: Field of Fire
Zonder tanks of luchtsteun moeten een korporaal en zijn team alle moed en vuurkracht verzamelen om zich een weg door het door oorlog verscheurde Afghanistan te vechten en een belangrijke anti-Taliban-troef naar veiligheid te leiden.