Jarhead: Law of Return
Jarhead: Law of Return vertelt het heldhaftige verhaal over de levensgevaarlijke extractie van een gevallen Israëlische gevechtspiloot, gevangen genomen door een tak van Hezbollah in Syrië. Volg de reddingsmissie van het ‘Special-Ops’ team, bestaande uit de 2e Marine Raiders, geleid door Gunnery Sergeant Flores, en de Israëlische verkenningseenheid 269.