Jill, Uncredited
Achtergrondacteur Jill Goldston, die in bijna 2000 films en televisieprogramma’s te zien was, wordt eindelijk in de schijnwerpers gezet. Volledig opgebouwd uit honderden optredens als figurant is Jill vluchtig te zien in alles van Mr. Bean tot The Elephant Man.