John Abercrombie: Solos - The Jazz Sessions
Gitarist John Abercrombie combineert stijlelementen van bop en free jazz met elektronica met behulp van faseverschuivers, gitaarsynthesizers en het goede oude volumepedaal. Wat zijn spel fris heeft gehouden, is zijn weigering om aan deze digitale apparaten te worden geketend.