Johnny Hallyday - Born Rocker Tour
Live-release van 2013 opgenomen in het Palais Omnisports de Paris-Bercy voor de 70e verjaardag van de Franse legende. Hij was een icoon in de Franstalige wereld sinds het begin van zijn carrière en werd door sommigen beschouwd als de Franse Elvis Presley.