Joni Mitchell - Painting With Words And Music
Joni Mitchell treedt op voor een intiem publiek op de Warner's Lot in Los Angeles, in een speciaal ingerichte auditorium met een galerij met haar eigen schilderijen. Ze speelt in de ronde met een kleine band en levert nummers uit haar hele carrière.