Jurassic World: Fallen Kingdom
Het is 3 jaar geleden sinds het thema park en luxe resort Jurassic World werd vernietigd door ontsnapte dinosauriërs. Isla Nublar is nu door de mens verlaten en de overlevende dinosauriërs vechten voor zichzelf in de jungle. Wanneer de slapende vulkaan op het eiland uitbarst, slaan Owen en Claire de handen ineen om de overgebleven dinosauriërs te redden van uitsterven.