Katie Melua - AVO Session
Geroemd singer-songwriter Katie Melua geeft haar tweede optreden op het AVO SESSION festival. Ze presenteert haar nieuwe album «Secret Symphony». Dichterbij komen pop en poëzie niet, zoals u op deze avond bij AVO SESSION Basel zult zien.