Keri Hilson - Sessions Live
Keri Hilson treedt live op tijdens de intieme In Session Soundcheck in 2009. De show, ter ondersteuning van haar album In A Perfect World; bevat uitvoeringen van Knock You Down, Slow Dance en Energy. De sessie wordt afgesloten met een interview met Macy Gray.