Kiss - Rocks Vegas
In november 2014 landde een helikopter in het beruchte Hard Rock Hotel toen KISS Las Vegas binnenviel voor een historische run van negen shows. Verwacht torenhoge vlammen, oorverdovend volume en een paar druppels bloed!