Knife + Heart
Parijs, eind jaren ’70. Anne (Vanessa Paradis) maakte carrière door pornofilms te produceren. Wanneer haar partner en redacteur Loïs haar verlaat, besluit Anne een veel ambitieuzere film te financieren, die ze toevertrouwt aan Archibald. Maar een mysterieuze seriemoordenaar dwarsboomt haar plannen.