Kruispunten
Drie vrouwen, drie tijdperken, een feit. In 1923 wordt Violeta verliefd op een jongeman, die naar Frankrijk probeert te vluchten. In 1941 woont Ines in een woestijn en wacht op haar lang verloren geliefde Paco. In 1975 realiseert Luisa zich dat ze haar hele leven al bang is voor de liefde.