La fille de son père
Étienne was amper twintig jaar oud toen hij verliefd werd op Valérie, en erg jong toen hun dochter Rosa werd geboren. De dag dat Valérie hen in de steek laat, besluit hij samen met Rosa een gelukkig leven op te bouwen. Zestien jaar later, als Rosa vertrekt om te studeren en ze uit elkaar moeten gaan om hun eigen leven te leiden, komt het verleden weer naar boven.