Land and Shade
Alfonso is een oude boer die is teruggekeerd om voor zijn zoon te zorgen, die ernstig ziek is. Hij herontdekt zijn oude huis, waar de vrouw die ooit zijn echtgenote was nog steeds woont, met zijn schoondochter en kleinzoon.