Laugh Killer Laugh
De moordende juwelendief en maffia baas Frank Stone patrouilleerd 's nachts de straten van New York. Hij wordt achtervolgd door herinneringen aan zijn tijd in een gewelddadig weeshuis. Frank gaat op zoek naar een creatieve manier om zijn gevoelens te uiten en volgt een creatieve schrijf cursus, daar start hij een relatie met een meisje genaamd Jackie.