LEGO DC Super Heroes: Justice League: Attack of the Legion of Doom!
Pas op, want de steentjes vliegen in het rond wanneer Superman, Batman, Wonder Woman en de rest van de Justice League het opnemen tegen de grootste schurken ter wereld.