LEGO DC Super Heroes: Justice League: Gotham City Breakout
Batman staat voor zijn grootste uitdaging ooit: VAKANTIE! Ondertussen passen Superman en de Justice League op Gotham City. Maar de vakantie is snel voorbij wanneer er schurken op de loer liggen.