LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles – Escape from the Jedi Temple
Door Luke's onvolwassenheid vallen hij en zijn vrienden bijna in handen van Darth Vader. Daarop besluiten Yoda en de Geest van Obi-Wan dat het tijd is om Luke's training te vervolgen door de laatste Jedi-Holocron uit zijn schuilplaats te halen. Maar eerst denken ze terug aan hun spannende roofoverval om de Holocrons uit de Tempel te bevrijden in de begindagen van het Keizerrijk.