LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles – Race for the Holocrons
Obi-Wan vertelt Luke over het bestaan van de Jedi-Holocrons en spoort hem aan om naar Tatooine te gaan waar deze al die jaren al verscholen zitten. Maar helaas voor de helden is Darth Vader ook op jacht. Er volgt een spannende race naar de begraven Holocrons -een race die Vader wint.