Les gazelles
Marie en Eric zijn rond de dertig en vormen al een koppel sinds de middelbare school. Ze ondertekenen de aankoop van hun eerste appartement wanneer Marie gevat wordt door een duizelingwekkende twijfel. Haar ontmoeting met een mooie donkere man zorgt ervoor dat ze op haar beslissing terugkomt. Ze verlaat Eric om zich onder te dompelen in genot en vrijheid.