The Man With The Golden Gun
James Bond (Roger Moore) heeft een prijs op zijn hoofd en hij zal al zijn dodelijke instincten nodig hebben om te overleven in dit avontuur vol actie, terwijl hij het in een dodelijk kat-en-muisspel opneemt tegen de beroemde huurmoordenaar Francisco Scaramanga (Christopher Lee).