Lindsey Buckingham - Songs From Small Machine: Live in L.A.
Gefilmd tijdens een exclusieve show in het Saban Theatre in Beverly Hills in april 2007, legt 'Songs From The Small Machine' Lindsey Buckingham vast met tracks van zijn album 'Seeds We Sow' en uit zijn solocarrière en Fleetwood Mac-klassiekers.