Linkin Park - Road to Revolution
Geholpen door de bekende regisseur Blue Leach (REM, Depeche Mode, Snow Patrol, Beck), legt Road To Revolution Live At Milton Keynes Linkin Park vast tijdens zijn veelgeprezen Projekt Revolution-tour in 2008 voor 65.000 fans in Engeland. Het eerste live-document van de band in vijf jaar zal fans zeker helpen om een pauze te overleven na de recente tournee van de groep en voor het volgende Linkin...